De komende twee maanden is er (weer) flink wat B2B media-inzet. Hiermee zetten we Wecycle voor bedrijven in de spotlicht én de producentenverantwoordelijkheid voor afgedankte elektrische apparaten, batterijen en lampen. Parallel daaraan is in januari ook een Wecycle consumentencampagne te zien.

We starten 2024 met een nieuwe t.v.-spot. Hiermee bereiken de doelgroep zakelijke beslissers / managers, verkrijgen we positie in de B2B-markt en realiseren beleving rond het onderwerp producentenverantwoordelijkheid. Bekijk de t.v.-spot hier.

Waar te zien en te horen?

Op de radio hoor je de wecyclevoorbedrijven.nl-spot
Op TV (op zakelijke zenders en programma’s, zoals Businessclass), bij podcasts en in het FD hoor en lees je over producentenverantwoordelijkheid

Consumentencampagne: verhuizen of frisse start

Naast de B2B campagne is er ook aandacht voor de consumenten de komende maand. Het thema is: Verhuizen of gewoon een frisse start? Wecycle! Tijdens deze campagne wordt de geheel vernieuwde structuur van de site watismijnapparaatwaard.nl ingezet. Bezoekers vanuit deze campagne komen op hier terecht: https://watismijnapparaat.nl/nieuwe-woonsituatie

Hier is de campagne te zien

Campagne via en met Funda
Online en social media
Masten langs snelwegen
Mobile ads rondom kringloopwinkels
Uitingen rondom voetbal

The post Goed begin van 2024 met campagnes first appeared on Stichting Open.