Vandaag start een nieuwe Wecycle campagne. Nederland gaat deze periode weer aan. Dit gaat gepaard met de aankoop van veel nieuwe apparaten voor school, werk, studie, hobby en projecten. Daarom zorgt een nieuwe Wecycle campagne ervoor dat de vervangen apparaten direct worden “gewecycled”: weggeven, verkopen, repareren of recyclen. Hiermee lanceren we “wecyclen” als werkwoord.
Deze themacampagne is komende periode te zien en te lezen via:
Landelijke TV
online en social media
Voetbalwedstrijden in de eredivisie
In sportscholen samen met mobile pushberichten
Langs snelwegen
AD
Bekijk hier de nieuwe TV spot.
Lampen blijven recyclen bij de supermarkt!
Daarnaast gaat er nog een campagne lopen. De Megawatts, zie afbeelding, worden weer ingezet om mensen te helpen herinneren aan de Wecycle inleverbak in de supermarkt waar ze hun lampen kunnen recyclen. Na de vakanties moet de dagelijkse routine tenslotte weer worden opgepakt en wij haken daar op in.
Deze activatiecampagne is komende periode te zien via:
Landelijk TV, herhaling TVC 2021
Online en social media: weet jij waar de inleverbak staat in jouw supermarkt?
Reclamezuilen rondom supermarkten en OV met mobile pushberichten
Het hele najaar in de bioscoop met een nieuwe eigen bioscoopvariant met special effects.
Deze campagne is een initiatief van Inzameling van energiezuinige verlichting – Stichting LightRec.
The post Nederland gaat weer aan first appeared on Stichting Open.